Efterlysning! Deltagare i fas 3 sökes!

Jon Weman är journalist och skriver för tidningen Arbetaren. Just nu håller han på med ett reportage om Jobb- och Utvecklingsgarantin och dess avarter. Jon  skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som befinner sig i fas 3 och som vill berätta om sina erfarenheter.

Man får vara anonym om man vill.

Känner du dig manad, eller har en vän, granne eller släkting som har något att berätta om fas 3 kan du/ni kontakta Jon på email:

[email protected]




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,


pingat på intressant.se och Twingly



 Dela Creeper

Kommentarer
Postat av: dada

Jag är inskriven i fas 3.Börjar "jobba" inom kommunen i en förskola fast jag är utbildad inom handel.Om jag säger att jag blivit sjuk på grund av detta, skulle du eller någon annan tro på mej.

Jag har inga ord, har funderat att skilja mej och flytta någostans...Vet varken in eller ut...Hemskt

2010-09-22 @ 19:26:07
Postat av: Ljuramannen

dada: Jag tror absolut på dig. Skriv till Jon på adressen i inlägget!

2010-09-23 @ 09:54:12
Postat av: Anonym

Är inne på min tredje praktik enbart i fas 3

Det ger mitt ekon. fattiga liv lite omväxling

och det är bra att inte bara ett företag kan

utnyttja en, utan man sprider sina gracer

och kroppen får inte lika hårda förslitningar

Jag är lite till åren kommen och har stor arbetsliverfarenhet(Dessutom flera utbildningar)

Så jag skaffade jobbcoach, men AF sade nej

med anledning att jag redan är i fas tre! Hälsn.B

2010-10-12 @ 09:14:30
Postat av: Ljuramannen

Af säger nej till jobbcoach för att man är i fas 3? Innebär detta att de tycker att fas 3 är den ultimata lyckan och det bästa de kan hjälpa dig med?Dom är inte kloka...

2010-10-12 @ 11:20:04
Postat av: filip

Syfilis har oskså 3 faser hahahahahahahaahahahahh

2011-03-17 @ 14:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0