Är män svin?

Ja vad anser du, käre slöläsare? Själv kan jag nog gå med på att vissa av oss är det, några har jag till och med nämnt vid namn i olika inlägg under tiden som bloggen har funnits.

Men om du nu inte skulle anse att precis alla av oss är det, då tycker jag att detta upprop kan vara något för dig.


Upprop: Våra skattepengar ska inte gå till kvinnoföreningar som ROKS, KOBRA mfl som propagerar för att alla män är djur och inte arbetar för jämställdhet för alla.


Till uppropet kommer du genom att trycka här. Skriv på, kopiera och skicka vidare!



 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

pingat på intressant.se och Twingly

 Dela Creeper

Kommentarer
Postat av: MDAMZ/Inspirerar

Hahaha och de flesta pojkar är uppfostrade av kvinnor...ojojoj psssstttt säg inte att det var jag som skrev det ;)

2010-08-23 @ 23:10:20
URL: http://mdamz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0