Band mot cancer

Expressen uppmanar sina läsare idag att köpa en Gula bandet-pin för att stödja Fredsbaskrarna och de svenska stödtrupperna i Afghanistan. Fred och basker - mina tankar går till John Wayne och de gröna baskrarna. Alla med basker jobbar ju för fred förutom ABAB-vakter. Dom jobbar för lag och ordning.

Band med färger brukar jag köpa då och då, det rosa för att stödja bröstcancerforskningen och det blå för att skänka en tanke till mina manliga kamrater med prostatacancer. Att man nu vill koppla ihop den svenska militärinsatsen med cancersvulster har jag inga som helst synpunkter på.

                   

Rosa Bandet           Blå Bandet         Gula Bandet


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

 Dela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0