Butiksbrännare saknar hyfs

I natt brändes ett antal butiker ner i Södertälje. Enl Ekot misstänker man "extremt vänsternätverk" som har gjort det som en protest mot att butikerna säljer amerikanska varor hörde jag i bilradion. Om jag får tro min intuition kommer den nyheten att hyfsas till ett antal gånger under dagen. Säpo lär dock vara inblandad.

Ica och Willys har utsatts för attckerna. Inte en enda Lidl-butik! Vilken jävla vänster har vi i det här landet? Å andra sidan om nu det är amerikanska varor som det handlar om förstår jag mycket väl att Säpo är inblandad.

Att tyskägda butiker förgiftar hemlösa medborgare skiter nog både blöjvänstern och Säpo i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0