Tänt vare här!

Just nu är det Earth Hour och jag har tänt alla lampor i vardagsrummet för att den andra datorn också är upptagen, den jag brukar använda. Jag måste dock få ut detta blogginlägg innan Earth Hour tar slut för annars är det inget kul. I köket håller delar av familjen på att köra mikron för fullt, om inte ungdomen äter blir dom anorektiska.  Har aldrig kört med så mycket el som just nu.

HÄHÄ! Där fick ni alla jävla klimatbögar och miljölebbar! Och ja, jag tänker ta konsekvenserna av mitt handlande. Den dagen jorden går under kan ni peka på mej och säga att det var en skurk i Ljura som lät det ske genom att den där timmen år 2010 sitta och slösa på jordens tillgångar.

Men innan dess kan ni ju roa er med att räkna ut hur mycket el och papper det har gått åt för att påminna varandra om att det ska vara släckt just nu. Själv har jag i veckan fått 31 sms, vilka jag vidarebefordrade exakt klockan 20.31. HAH!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

 Dela

Kommentarer
Postat av: Dwight

Ja du behöver inte oroa dig över utpekanden när slaget vid Harmagedon står, jag hänger vid din sida då. Dagen till ära tog jag för en gångs skull och spelade lite el-gitarr när det var släckningsdags, samtidigt som jag tittade på en bra film som heter "Cannibal Apocalypse". Sedan funderade jag en stund på om McDonalds verkligen släckte alla lampor... dom har ju tjatat om det i veckovis. Sen blev jag fly farbannad på en Skåningjävel;



http://dwights13.blogspot.com/2010/03/dwight-ar-lite-besviken.html



Dwight

2010-03-28 @ 01:41:17
URL: http://dwights13.blogspot.com/
Postat av: Dwight

Förbannad menar jag givetvis inte farbannad... oh hemska tanke... far... tänk om det är min far som är nybliven ägare till dom 200 mille som jag räknat som mina... han bor i Skåne... nej, så grym kan inte ens Gud vara...

2010-03-28 @ 01:46:39
URL: http://dwights13.blogspot.com/
Postat av: Noomi

Jag håller med till fullo angående elen! Jag undrar ofta vilken idiot som hittat på all skit om miljön. Det fanns inga bilar för 4 miljoner år sedan när isen smalt. Detta är bara ett nytt sätt att suga pengar ur folk. Och idioterna går på det. Sedan skiter jag fullkomligt i om min rödbeta kommer från bygden eller obygden.



2010-03-28 @ 15:28:33
Postat av: Mannan

..jaa, vi får nog fan sitta i mörkret ändå förr eller senare. Min elräkning är 130% av vad den var motsvarande period förra året, så vem har råd att tända lampan egentligen?

2010-03-28 @ 21:34:33
URL: http://resurspank.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0